Vítejte v Budči

Vítejte ve světě magie, tajemna a dobrodružství, pojďte dál a přesvědčte se, že kouzla a čáry, nadpřirozené bytosti a čarodějnické mistry i učedníky nemusíte hledat jen v dalekých krajích a že něco fantastického se může odehrávat třeba i za nejbližším rohem.

Máme vůbec v Čechách čarodějnickou školu? Tuto zásadní otázku položila kdysi Astoreth na staré diskusi Soví pošta a iniciovala tak horečné pátrání a bouřlivou diskusi. Odpověď na sebe totiž nedala dlouho čekat:
Ovšemže máme a ne ledasjakou. Druidská škola vysoké magie v Budči existuje nejméně dva a půl tisíce let a již dávno vstoupila do všeobecného povědomí díky narážkám a zmínkám ve starých pověstech, uměleckých dílech i záhadologických publikacích.
Náš spolek byl založen v Budči 8. července 2006 a zabývá se soustavným zkoumáním historie i současnosti budečské školy a magického světa u nás vůbec.
Na těchto stránkách se otvírá jedinečná možnost nahlédnout do vybraných výňatků z Kroniky budečské a seznámit se s barvitými příběhy okolo budečské školy z dávné i ne tak vzdálené minulosti i současnosti, poznat významné osobnosti, které se rozhodujícím způsobem podílely na magickém utváření našich dějin, i jedinečné osudy drobných čarodějů, jejichž jména by zůstala neprávem zapomenuta nebýt našich záznamů, zakusit moc živlové a rituální magie i zkoumat účinky roztodivných artefaktů, zaklínadel a lektvarů, setkat se s tajuplnými bytostmi, které odnepaměti obývají naše území, navštívit nejen Budeč, ale i jiné magicky důležité lokality u nás. Povídky jsou doplněny dalšími informacemi v odborných článcích a přehledných rejstřících v naší encyklopedii. Obsah stránek vzniká jako kolektivní dílo na základě vzájemných konzultací a všechna konkrétní fakta jak v článcích, tak v povídkách do sebe zapadají. Takto se pozvolna buduje duch, atmosféra a podoba Druidské školy vysoké magie v Budči.
Vážení čtenáři, věříme, že se u nás snadno vyznáte. Můžete listovat stránku po stránce, soustavně procházet mezi články nebo povídkami, orientovat se podle seznamu autorů, nechat se vést tematickými tagy a konkrétními odkazy a dát se překvapit, kam vás zavedou, hledat podle klíčových slov.
Naše stránky se aktualizují nepravidelně, ale soustavně, vždycky lze najít něco nového. Nejžhavější novinky naleznete pohodlně hned na prvním místě.
Budeme velmi vděční za vaše názory, připomínky, vlastní příspěvky, podněty a komentáře. Pro možnost komentování se prosím zaregistrujte, je to bohužel nutné z důvodu ochrany proti spamu. Postup je velmi jednoduchý, klikněte na odkaz vytvořit účet a vyplňte jméno a funkční e-mail, kam vám obratem přijde odkaz, který vás navede dál. Od potvrzení účtu můžete volně komentovat jakoukoliv povídku nebo článek.
Můžete nás také se svými podněty a připomínkami kontaktovat na mailové adrese aloisietrpkosova (šnek) gmail (tečka) com. Ozve se vám Aloisie Trpkošová neboli Aries a na vaši zprávu ráda odpoví. Napište prosím na uvedenou adresu i v případě, že se vaše registrování opozdí. Děkujeme.
Těšíme se na vás!

Přejeme vám příjemné chvíle plné fantazie a magie v nejstarší a nejvýznamnější evropské škole čar a kouzel.