Čeřenův zvon

Obrázek uživatele ef77

Čeřenův zvon 4

Z povídky: 

Pacov, květen 2007
Pole u kamennýho kříže bylo rozkopaný, jakoby na něm řádila smečka zdivočelejch bagristů, a bylo totálně pustý. Kříž, kterej vlastně není kříž, ale kamennej sloup, ležel vyvrácenej na zemi a u něj se válelo něco barevnýho. Přišla jsem blíž a zařvala hrůzou. Na zemi leželo tělo, nejspíš nějakýho zahraničního dělníka. Nemělo hlavu. A pak mě někdo praštil do palice a já viděla jen černo.

Obrázek uživatele ef77

Čeřenův zvon 3

Z povídky: 

Pacov, květen 2007
Nerada se přemísťuju uprostřed města, kde je za každým křovím a rohem klon báby Kropáčkový, a kromě toho to není daleko, a taky jsem potřebovala rozchodit svůj báječný, růžový den, takže jsem to vzala pěšky.

Obrázek uživatele ef77

Čeřenův zvon 2

Z povídky: 

Pacov, květen 2007

Obrázek uživatele ef77

Čeřenův zvon 1

Z povídky: 

Povídka z kraje mezi třemi vrchy - Pacovska, navazuje na stejnojmené drabble z DMD 2015. Zveřejněna na sosácích v rámci Letní dobročinnosti, podporovanou organizací byla Linka bezpečí.
Pověst o zvonu skutečně existuje, i reálie jsou v povídce skutečné, jen postavy jsou zcela fiktivní a jejich podobnost s osobami žijícími i odešlými je zcela náhodná a neúmyslná.
Děkuji Budči za azyl a skvělé přijetí. Děkuji skvělé knize Christophera Robbinse "Neznámý Kazachstán - kolébka jablek a hrob milionů" za inspiraci i informace. Last but not least děkuji své skvělé kamarádce Petře za historické datace.
Varování: násilí, 12+.